پيام هيأت اجراييه مؤقت کميسيون اروپايي نهضت فراگيردموکراسي و ترقي افغانستان عنواني مجلس موسسان به مناسبت دومين سالگرد تاسيس آن
هيأت اجرائيه موقت کميسيون نهضت فراگير در اروپا هيأت اجرائيه موقت کميسيون نهضت فراگير در اروپا

رفقای عزيز و ارجمند!

اجازه دهيد از نام همه اعضای نهضت فراگير در اروپا،دومين سالگرد تاسيس نهضت فراگير را به شما رفقای گرامي و از طريق شما به فردفرد اعضای پرافتخار نهضت در سراسر کشور و خارج از آن تبريک و تهنيت بگوييم .

امسال ما در زماني از اين جشن پرافتخار تجليل به عمل مي آوريم که نهضت فراگير وارد مرحله جديدی از کار و تکاپو در عرصه توسعه تشکيلاتي گرديده و توانسته است در اين عرصه با سربلندی بردشواری ها فايق آيد. و راه پرافتخار رفته نيروهای مترقي و پيشرو جامعه ما را که در برهه های از تاريخ کشورما حماسه آفريدند پي گرفته و مبارزه مسالمت آميز شان را برای دفاع از آزادی،حاکميت ملي و تماميت ارضي کشورما  ونجات ميهن از ورطه تباهي با تلاش پيگيرانه دنبال نموده، و هر روز بيشتر از پيش آواز رسای شان را در دور دست ترين نقاط کشور به گوش مبارزان رسالتمند و راستين جنبش ترقيخواهانه کشورما رسانيده و در بسيج آنان بدور نهضت فراگير مي پردازد.

دومين سالگرد نهضت همان ساني که در گزارش هیأت اجرايیه در باره تقویت انظباط و دسپلین ،کمیت و کیفیت شوراها و واحدها ی نهضت فراگیر دموکراسی وترقی افغانستان آمده است،اينبار در زماني برگزار مي گردد،که کارهای انجام شده طي شش ماه اخير مي تواند محک آزمايش نهضت در راه وحدت و همبسته گي احزاب و سازمان های همسو و هم عقيده باشد که بخاطر مبارزه در راه رهايي مردم از تنگنای فقر اقتصادی و ناهنجاريهای سياسي،اجتماعي و فرهنگي سعي و تلاش مي نمايد.

رفقای عزيز!

اجازه دهيد تا يکبار ديگر دومين سالگردپايه گزاری نهضت فراگير را به همه تان تهنيت گفته و پيروزی های سترگ تانرا در امر جلب و جذب نيروهای آگاه زحمتکشان کشورما اعم از روشنفکران،کارگران،دهقانان،پيشه وران،زنان،جوانان،روحانيون و سرمايه داران ملي و وطنپرست به دور نهضت فراگير تمنا مينماييم. و به شما وعده ميدهيم که ما اعضای نهضت فراگير در کشورهای اروپايي در راه تحقق همه مصوبات و فيصله های مجلس موسسان از هيچ نوع مساعي لازم دريغ نورزيده و در تطبيق آن جدوجهد وطنپرستانه خواهيم داشت .

رفقای گران ارج!

ما اعضای نهضت فراگير که در آستانه برگزاری کنفرانس شورای اروپايي قرار داشته،بدون شک در کار کنفرانس خويش از تجارب مفيد و سودمند جلسه تازه مجلس موسسان  استفاده لازم نموده و موازين دموکراسي درون حزبي را در کار خويش برجسته خواهيم ساخت.

 

بگذار نهضت فراگيرپرچم آرمان های والای همه وطنپرستان سده پيشين کشورما را که در راه مبارزه به خاطر سعادت هم ميهنان ما به خصوص در راه خواسته های اکثريت مردم افغانستان از هيچ نوع سعي و تلاش دريغ نورزيدند بر چکاد پيروزی جاودانه در اهتزاز نگهداشته و راه و رسم آنان را در وضعيت جديد با کارو تلاش ميهن پرستانه در سرلوحه مبارزات خويش قرار دهد.

فرخنده باد دومين سالگرد پايه گزاری نهضت فراگيردموکراسي و ترقي افغانستان

 

با درودهای رفيقانه

هيأت اجرائيه موقت کميسيون نهضت فراگير در اروپا

 

 

 


June 6th, 2007


  برداشت و بازنویسی درونمایه این تارنما در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید.
 
بیانات، پیامها و گزارشها